رئیس اداره امور عمومی
آقای حسن محمداوغلی
مدرک تحصیلی: کارشناس ارشد مدیریت بحران
سمت: رئیس اداره امور عمومی شبکه بهداشت و درمان مشگین شهر
شماره تماس: ۰۴۵-۳۲۵۲۲۵۳۸
شرح وظایف رئیس اداره امور عمومی
۱ - کسب خط مشی و دستورالعمل های لازم از مقام مافوق.
۲- اجرای صحیح مقررات وآئیننامه ها ودستورالعمل هاومصوبات مربوطه.
۳- تهیه وتنظیم برنامههای مختلف بمنظور هماهنگ نمودن فعالیتهای کارکنان تحت سرپرستی.
۴- مطالعه وبررسی پروندههای پرسنلی در زمینههای مورد نظر
۵- رسیدگی به پیشنهادات وتقاضاهای واصله مربوط به کلیه امور اداری.
۶- تشریک مساعی با مقام مافوق وسایر مراجع مربوطه در تنظیم آئیننامه ها، بخشنامهها ودستورالعملهای مورد لزوم.
۷- انجام امورات استخدامی ونگهداری کارکنان ونظارت کلی بر اقدامات پرسنلی از قبیل استخدام، آزمایش، انتصاب، ترفیع، اضافه حقوق، ارزشیابی کار مستمر کارکنان، مرخصیها وغیره برابر آئین نامه های مربوطه.
۸- تنظیم ساعت کار کارکنان با نظر مقام مافوق. .
ج- تهیه پرونده مالیاتی پزشکان و رسیدگی به نامه ممیزی مالیاتی ودادن گواهی پرداخت منابع مالیاتی آنان.
۱۰- نگهداری اسناد مالکیت واساسنامه واوراق مهم بیمارستان.
۱۱- مطالعه وبررسی گزارشات تهیه شده توسط کارکنان تحت سرپرستی.
۱۲- بررسی روشهای کار وساده کردن مراحل انجام کارها از طریق حذف مراحل زائد وکنترل فرمها وتهیه فرمهای جدید.
۱۳- نظارت بر تهیه وتنظیم بودجه و اسناد خرید.
۱۴- نظارت بر انجام امور تدارکاتی واحد مربوطه طبق دستورالعملهای موجود به دستور مقام مافوق.
۱۵- مراقبت در نگهداری وتوزیع کالا وملزومات خریداری شده وکنترل موجودی انبار.
۱۶- مراقبت در انجام سریع ثبت وتوزیع وتحریر نامههای وارده وصادره
۱۷- کنترل حضور غیاب کارکنان.
۱۸- انجام امور پرسنلی کارکنان وصدور ابلاغ مرخصی، مأموریت، معذوریت وترفیع.
۱۹- مراقبت در حسن اجرای تعمیرات ساختمانهای واحد مربوطه، نظارت وتامین آب وبرق وتلفن وبردوت وگرمای وانتظامات.
۲۰- نظارت بر کنترل ورود و خروج افراد وسائط نقلیه وکلیه امور مربوط.