بایگان اسناد مالی
شرح وظایف
مسئول بایگانی اسناد میبایست فردی باشد که به اصول بایگانی اسناد و مدارک آشنایی کامل داشته باشد:
۱- تحویل اسناد هزینههای انجام شده از مسئول صدور چک بطوری که به هیچ ارزی در پایان هر ماه با توجه به شماره دفتر صدور ارز باقی نمانده باشد.
۲- کنترل و پیگیری اسناد تحویلی از مسئول صدور چک در صورتیکه ارزی را تحویل نگرفته باشد بلافاصله رئیس امور مالی را مطلع نماید.
۳- تفکیک اسناد هزینههای انجام شده و تحویل اسناد جهت تنظیم ۴۵ به دریافت و پرداخت
۴- بایگانی کلیه احکام و مکاتبات پرسنل واحد بصورت پرونده که دسترسی به آنها کاملاً" آسان باشد.
۵- همکاری لازم با رئیس امور مالی در خصوص تهیه وتنظیم صورت حسابهای مؤسسات طرف قرارداد (درمانی)
۶- تهیه و تنظیم سیاهه کسورات قانونی اشخاص حقیقی و حقوقی و ارائه به رئیس امور مالی
۷ - پیگیری و توزیع مکاتبات وارده و صادره از امور مالی
۸ - همکاری با دریافت و پرداخت در خصوص تنظیم مفاصا حسابهای صادره اشخاص
۹- بایگانی مکاتبات مؤسسات و شرکتهای طرف قرارداد واحد به نحوی که دسترسی سریع و بموقع به مکاتبات در اسرع وقت صورت پذیرد.