پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان مشگین شهربه مناسبتروز طب اوژانس

۰۶ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۴ کد : ۱۵۵۷۴ اخبار
تعداد بازدید:۲۴۰

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مشگین شهر:  دکتر رضا ایماشی مدیر شبکه بهداشت و درمان مشگین شهرروز طب اورژانس پیام تبریکی خطاب به متخصصان طب اورژانس  صادر نمود.

متن این پیام به شرح ذیل است


 حضور ایثارگرانه پزشکان طب اورژانس در طی چند سال اخیر در مراکز درمانی ، گامی پرشتاب و رو به جلو بوده که بسترهای توسعه شاخص های خدمت رسانی را فراهم آورده و اکنون نقش تاثیرگذار این گروه پزشکی در تیم های درمانی، به اثبات رسیده است.
ماه های اخیر نیز با اپیدمی کروناویروس در سراسر دنیا و کشور عزیزمان، بار دیگر توانمندی بالای شما فعالان این عرصه در جامعه پزشکی با خدمت شبانه روزی به تصویر کشیده شد و جا دارد به این مناسبت، یاد شهیدان مدافع سلامت از مجموعه همکاران طب اورژانس را که بیشترین گروه شهیدان این حوزه در این چالش سلامت را در میان گروه های تخصصی به خود اختصاص داده اند، صمیمانه ارج نهم.
به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی طب اورژانس، خدمات شما عزیزان فعال در این حوزه را گرامی داشته و با تبریک این روز ، امیدوارم خداوند منان، یکایک نیروهای خدوم این عرصه، به ویژه شما همکاران شریفی که با تحمل فشار و دشواری های فراوان کاری حضور در بخش های اورژانس و بخش های ویژه ، خالصانه در این عرصه ارائه خدمت می کنید، توفیق روزافزون عنایت فرماید.
دکتر رضا ایماشی
مدیر شبکه بهداشت و درمان
شهرستان مشگین شهر


نظر شما :