آیین نکوداشت و تجلیل از همکار بازنشسته شبکه بهداشت ودرمان مشگین شهر بعمل آمد.

۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۱:۲۸ کد : ۱۴۹۲۹ اخبار
تعداد بازدید:۲۳۹

آیین نکوداشت و تجلیل از همکار بازنشسته شبکه بهداشت ودرمان مشگین شهر بعمل آمد.

مراسم تجلیل از زحمات و خدمات بی شائبه و صادقانه در 30 سال خدمت کارمند بازنشسته شبکه بهداشت ودرمان مشگین شهر آقای علی فتح الهی مسئول نقلیه شبکه در تاریخ 18/01/1400 با حضور مدیران و مسئولین شبکه بهداشت ودرمان مشگین شهر در محل اتاق مدیر محترم شبکه برگزار شد.

در این مراسم آقای ستار آقایی مسئول حراست شبکه بهداشت ودرمان مشگین شهر ضمن وشامدگویی به مدعوین از زحمات گرانقدر و بی منت آقای علی فتح الهی طی سی سال خدمت ایشان تقدیر و تشکر نمود. در ادامه دکتر عین اله زاده معاونت محترم بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت در مراسم تجلیل از بازنشسته گرامی، ضمن تقدیر و تشکر از شرکت  مسئولین در مراسم تقدیر و تجلیل افزودچه غرور آفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری، بیش از سی سال از بهترین سال های عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و در جهت تحقق اهداف شبکه بهداشت ودرمان، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و با پذیرش غم و شادی و با توکل به ایزد منان در کنار سایر همکاران از جان خود گذشتند و اینک با کوله باری از تجربه سنگر را به دیگران می سپارند.

در ادامه آقای علی فتح الهی ضمن تشکر از همکارن خود در شبکه بهداشت ودرمان گفت: رفتار همراه با مجبت شما، کلمات پرمهر، لبخندهای واقعی و دوستانه، حمایت های همه جانبه، همکاریهای بی دریغ ، اینها را چگونه می توان جبران و یا قدردانی کرد. امیدوارم کاستی ها را و تقصیرهای مرا ببخشاید و فراموش کنید و در عوض چهره ای را بخاطر بسپارید که همیشه همه شما را دوست داشته و به دوستیتان افتخار می کند و به حمایت و دعای خیرتان نیازمند است.

در پایان از همکار بازنشسته با اهدای لوح تقدیر، و هدایایی به رسم یادبود تقدیر بعمل آمد.


نظر شما :